Hjelp! Jeg reiser snart hjem!

Det er mindre enn en uke til jeg forlater Recife og Brasil. Mindre enn en uke til jeg er i Norge. Mindre enn en uke til jeg bare skal snakke norsk,  gå med masse klær, drikke vann fra springen, kaste dopapir i do og spise norsk mat. Det er snart bare en uke til jeg skal hjem 😀 Det er desember og snart jul!

De siste fire månedene har jeg vært i Kenya og Brasil, drukket flaskevann, spist loff, kjeks og muslibars. Vært ute i sola hver dag, og sluppet og kjenne på varmen før jeg har hevet på skjortsen. Jeg har levd i koffert alt for lenge, og er redd for at jeg har litt for masse meg meg hjem 🙂 Jeg har visst lenge at jeg skal reise 11. desember og nå begynner jeg å glede meg 🙂 Jeg kommer til å savne masse fra Recife, men jeg tar med meg mange gode minner og bilder hjem 🙂

Jeg gleder meg til å kle meg inn i tykke klær for ikke å fryse!

Jeg gleder meg til snø,

Til å spise  mye god julemat og god drikke med verdens beste foreldre!

Møte min kjære bror og fru!

Se igjen de Peruanske vikingene mine!

Henge med verdens beste mormor!

Snart besøke verdens beste farmor!

Og sist med ikke minst, vente på at verdens beste trønder skal komme hjem ❤

Posted on 7. desember 2011, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 1 kommentar.

  1. ❤ Vi gleder oss også, til å se verdens beste søster igjen!!!

Legg igjen en kommentar

