Vi har et sted å bo i natt også :D

Vi har nå flyttet for 3.gang siden mandag 😉 Nå bor vi på et hotell ved stranden 😀 Vi bor i 7. etasje med utsikt over atlanterhavet 😀

Det hele startet egentlig på onsdag: Vi bodde i kirka vår og vannet forsvant på kvelden. Vi sendte nødmeldig til forskjellige folk på kontoret, men fikk ingen svar. Torsdag fikk vi dermed svar fra kordinatoren vår. Hun spurte om vi ville flytte til Cecosne. Vi svarte at dersom vi kunne få vannet tilbake ville vi bli, men vi ville til Cecosne dersom dette ikke var mulig. Vi kapret oss en taxi, fikk dyttet inni 1 koffert, 2 bager, 1 stor sekk, 3 små sekker og 3 vesker! Stakkars taxisjåfør trodde det bare var jeg som skulle i taxien!

På Cecosne var det vann og vi fikk plutselig dårlig tid til handling siden noen av butikkene stenger allerede klokka 6. Vi hoppet atter en gang inn i en taxi, og jeg fikk handlet noen poser 😀 Fredagen gikk også med til å handle 😉

På lørdag våknet vi klare for å nyte vår siste dag i Brasil. Halv 10 banket vaskedama på døra og spør om det er i dag vi skal flytte. Dette avkreftet vi fort! 😉

Litt senere gikk Mina ut for å kjøpe seg noe frokost. Hun kom raskt tilbake til rommet og sa at vi var hjemløse 😉 Det var ikke noe ledig rom på Cecosne og vi måtte flytte! Dagen kunne vel ikke ha starta værre. Vi pakket på ny, og vi tok med oss all bagasjen og satt den utforbi. Etter mye om og men: hvor skal vi bo, hvem skal vi ringe osv ringte en på kontoret oss og sa vi skal ta taxi til hotell Jangadeiro i Boa Viagem 😀 Det var dette hotellet vi møtte Håvard fra fredskorpset på. Dagen ble fort mye bedre enn den startet 😀

Vi kom til hotellet rundt klokka 2. Det er et fint hotell på stranden 😀 Rommet vårt er i 7 etasje og er fint med stort bad og terrasse. Vi har badebasseng på taket 😀 Derfor ble et par timer i brukt der oppe til løste kryssord og nyte utsikten!

This slideshow requires JavaScript.

I morgen reiser vi :O flyet vår går fra Recife 14.50 og da går turen slik: Recife-Rio de Janeiro – Sao Paulo – London – Oslo Etter 28 timer er vi fremme på Modum og får sett alle de andre fantastiske CFC-erne!

Posted on 10. desember 2011, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

1. hei. det er markus. jeg kommer opp i helgå 😀 jeg gleder meg også til og komme til dåkk:D:D